PIGG

kl. är halv 9 och jag är redan uppe, börjar ju lixom skolan kl 12.
då har jag gott om tid att fixa min frilla, för vaknade upp med världens största krull.
Idag ska jag iallafall avboka min cypernresa eftersom att jag ska till magaluf istället.
tuvärr får jag ju inte tillbaka min handpenning som jag betalat in, men de skiter jag i :D
Har för övrigt bara en lektion idag , guuuuuuuud va sköönt! har bara en "på stan uppgift"
och då ska man bara gå runt i olika affärer och svara på lite frågor så de går snabbt,
sen kommer mormor och hämtar upp mig eftersom att vi ska hem och fira mamma!
Imorgon är de redan torsdag, veckan har gått snabbt måste jag säga! så de dröjer
inte länge tills fredag då de blir party på kuggnäs! ;)
Men har ingen aning om vad jag ska ha på mig på fredag:O
De ska vara maskerad, hjälp hjälp hjälp!

asså jag har en helt sjuk kännsla i kroppen förtillfället!
asså de känns som att jag är värsta nervös och längtar till något.
Men jag har ingen jäkla aning vad? Kanske är resan till magaluf som närmar sig.
eller kanske tatueringen som jag snart ska fixa, ja något är de ju!

Jag är helt sprallig av mig idag och de är ju bara morgon!
inte likt mig faktiskt, brukar snarare vara så död man kan bli på
morgonen. Känner mig glad , !
Känner däremot ett sug i kroppen oxå, nu äre nog dax för morgon ciggen.

tjaaaaaaaaaooooooooooo






Kommentarer
Postat av: Anonym

du bor inte i malmö väl?

2009-05-08 @ 02:21:13
Postat av: carro

nepp de gör jag inte, bor i nyköping :)

2009-05-08 @ 07:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0