mitt i natten

OMG har prungit en halv mil idag med iman och matte.
så nu är mina ben totalt döda. men som sagt de behövdes.
och imorgon blir de en joggingtur igen med iman.
Försöker hjälpa gumman med konditionen så snäll som jag är.
hahah, nej men jag behöver ju själv komma upp med kontditionen.
Fattar inte helleer hur jag fick min energi ifrån idag heller.
5 kilometer är mkt för min del och jag var bara lite trött i slutet.
och innan de var jag och iman nyttig med en sallads måltid oxå.:)



en del av våran sallad.



iman :)



mina nya joggingskor.. HAHAHAHAHAHHA nej hahah de är imans nya snyggingar
till skor. hahahahahhahahahahaha, de måste nog vara de fulaste jag sätt på länge.
hahahaHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.


Sitter just nu och snackar lite boys med hanna och iman!
och hanna har visst hittat en goding, en brandman som¨inte
är de minsta blyg att visa de ena och de andra. HAHAHAH.
haha och iman som inte ens tål att se en snopp utan att typ
svimma. hahahah hon måste verkligen ha fått något mén eller något
för livet den flickan! Lite kul äre endå hahaha.
haha HANNA ÄR PÅ G NU SÅ HÄR I SOMMAR.
come on bitch!!
känner mig endå rätt glad idag trots den förvirrande veckan.
men de är nog bara för att jag har mina bebes här:)

Kommentarer
Postat av: Iman

Men skorna var ju skit fina? men obekväma för den delen..:P

2009-05-22 @ 02:06:02
URL: http://mimiiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0