fredag den 13de

Ja, imorgon är de fredag. Så jävla skönt, är helt död i min kropp...
kroppen orkar typ inte längre, kommer typ braka ihop snart..
Och imorgon blir de krooooogen... känns som att de var ett tag sen.
Så ska ut imorgon med mina favvosar:) love it!
Känner att jag måste göra något annar än att sitta hemma på hen helg och
plugga sönder, så imorgon blir de inte en ända läxa, då blir de bara dans 
och 7trevliga människor.

Och nu är min och fias studentkryssning betalad oxå, skööönt!
Och även min och fredriks göteborg resa är nu bokad och klar
i jul, längtar:)

känner att jah måste städa oxå....
är för trött för de , tyvärrrrrrrrr.. vill lägga mig
på sängen och bara somna.

Dagen frågetäcken är : VAD FAN JAG SKA HA PÅ MIG IMORGON PÅ KROGEN?
palla då måste jag leta efter kläder oxå...snart blir man ju nästan trött på livet. heheeeeeeeeeeeeeeeeeee.




ge mig kärlek någon, ge mig glädje någon och snälla ge mig ett LIV

pusspuss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0