godmorgon penisar!

Är trött som vanligt...
Har inte hunnit ätit frukost som valigt..
har morgonruffs än som vanligt...
och sitter brevid frugan som vaaaaaaanligt....

Så gott folk vad händer för skit idag då?
Jag ska tamejfan inte göra ett skit SOM VANLIGT, och jag gillart.
ska iallafall senare ikväll åka hem till freddeboooooyyyy sen vill jag
bara sitta vid tvn hela kvällen och inte röra min röv på flera timmar.
MEN måste fixa och dona inför julmässan imorgon, kuuuul.
ska sätta igång med att göra klart alla kakfat sen även fixa tryckningen
på t-shirtarna.

och på Tisdag eller måndag ska jag nog börja handla lite julklappar till
dom som varit snälla i år, måste bara komma på vad jag ska köpa oxå,
sånt är alltid lite klurigt.

nej nu ska jag ska dra mig till duschen och bli lite ren:)
seeeyyaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0