känner mig som ny snart..

Så här ser jag ut just nu!!
Har på mig min nya ansiktsmask som luktar jordgubb, jammi.
Kännde att det var dags att behandla kroppen väl;)
så de blev en ansiktsmask , fot och handspa.
Ansiktsmasken kan man köpa lite överallt, men fota och handspat
finns bara att köpa på Mary kay, dock väldigt dyrt men..






här har vi då fot och hansspat!

Nej nu ska jag skriva klart mitt organisations arbete som ska vara inlämnat ikväll,
sedan ska jag ta en skön dusch med hårinpackning, sen blir de desperate house wife
kl 9, de får ni inte missa;)
Sen efter de så mååååååste jag sova för imorgonbitti är de svenska B nationella-uppsats.

puss på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0