Bokat och klart!

Nu är STUDENTKRYSSNINGEN bokad för min och fias del.
Tyvär er andra som vill åka så kan jag säga att jag och fia
tog den sista SISTA hytten. De var verkligen på håret att våran
dröm höll på att gå åt skogen. iallafall så fanns det bara en hytt kvar
och de var lyx hytten så de kostade jävligt mkt mer än de vanliga.
de vanliga kostade 500:- och den vi fick kostade 3000:- så de va en stor
skillnad, men men är man en student så måste man ju få vara de!!!
Så den 17 April bär de av men festande. För er som undrar vad en
studentkryssning är så kan jag berätta glatt att de är en kryssning
alla studenter runt om i hela sverige åker på. Man festar stort i ett dygn
och dansgolvet stänger 6 på morgonen när man kanske ska börja tänka
på lite sömn till nästa dag när de blir lite fest vid frukostbordet, hehehe.
sen kommer de även finnas pol på båten, villket innebär poolparty!!!!!
yeah!!! fan va jag längtar, varenda krona komme rverkligen vara värd!

Just nu så har iman nyss plattat klart mitt hår tills imorgon, för då
är de klassfoto som gäller. Och NU ska jag och iman lyxa till det med lite
ansiktsmasker.
ha de gött pusssssss<3

Kommentarer
Postat av: k

2009-10-17 @ 01:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0