de äckligaste jag någonsin fått uppleva.

Ni anar inte vad jag nyligen såg på för film med matte och marcus!!
ni som tycker alla skräckfilmer är hemska har inte sett de här som vi såg.
de var de sjukaste och äckligaste som jag upplevt i hela mitt 18 åriga liv.
Den här filmen är VERKLIGHETSPASERAD och inte är en vanlig film.
de som vi såg är verklig och de sjukaste jag sett.
I den verkliga filmen hade ett par satt ut kameror i hela huset
för att de spökade där med de där var ta me fan inget vanligt "spöke"
som spökade liet grann. iallafall så såg man varje natt när de sov
att dörren slogsigen, lampor tändes och släcktes av sog själva.
sager började brinna helt plötsligt , och täcket de låg under flög upp
helt av sig själv och skuggor rörde sig i huset, allt detta på filmen är
verklighet och som sagt de var ingen vanlig film de var en ren jävla
dokumentär om verkligheten i detta hus. iallafall så visade de sig att de ej
var vanliga "andar" utan de var en dimon!!!!! EN FET JÄVLA DIMON!
heltplötsligt drogs tjejen som som i sovrummet ner från sängen slets ner
itrappan och sen till vardagsrummet, ni fattar inte hur sjukt de var, asså de
är inte på film de är VERKLIGHET de är helt ofattbart, tro mig jag skit
fan nästan på mig i byxan. Kommer inte skriva ut vad denna film/dokumentär
heter just för att de sätter sig på psyket och att de är helt sjukt och äckligt.
man får se hur hon drars ner och skriker och killen springer ner för att hjälpa henne
och heltplötsligt sticker en kniv och dödar honom, sin egen pojkvän!
han dör och hon sitter vif sängen och gungar fram och tillbaka i 2 dygn innan
polisen kommer till huset, tjejen hoppar emot polisen med kniven och de skjuter henne.
asså de är SJUKT , så jävla sjukt, de var hemskt att se. Att de ens får lägga ut filmen
på nätet sådär. menar lixom de är verklighet och de lägger upp något sånt på nätet!!!
de finns sjuka människor överallt. man såg verkligen att inget var tillgjort i den filmen.
man såg hela verkligheten, de var de som var de sjuka. i mitten av filmen så sprider de ut
typ mjöl på golvet på övervåningen för att just bevisa de steg de hör i trappan varje natt.
och de beviset fick dom allt. de dunkade i trappan och man ser stegen av mjöl på golvet
och även skuggan mot deras vita dörr, asså jag lovar de var de sjukaste och de äckligaste
jag någonsin varit med om. den där filmen ska fan brännas, vi har alla sagt att vi aldrig
mer ska se denna film igen, aldrig!!!!!!!!!! jag säger de igen SJUKT! Den filmen har verkligen
påverkat psyket, kommer aldrig våga sova ensam med släckt ljus, aldrig våga gå på toa på natten, aldrig
tvätta bort sminket mitt inatten!!!!! ni fattar inte , de går inte förklara med de var verkligen hemskt'
att se och veta samtidigt att allt som händer är verklighet. och att de ej kund göra något åt saken,
de kunde inte fly från huset för den följer efter tjejen vart hon än är. De försökte ta hjälp
av medier som tar bort sånt från människor/hus, men så fort en media kom in genom dörren
drog dom där ifrån och ville inte hjälpa dom. så de kunde ej göra något, de är en tragis historia
om man tänker efter eftersom att de båda dog av något ingen kan bevisa rikgtigt förutom de bevis
de har i filmkamrorna.

Lixom vi var inte berädda på att vi skulle få se något sådant som vi nyss fick se.
hade jag vetat de, hade jag aldrig sätt den, de kan jag lova er!

så jag säger så här jag kommer Inte sova något inatt ska vara uppe tills vi ska sätta oss i bilen till
ullared. sov gott med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0