godmorgon

klockan är 10 och jag ligger här i lägenheten med en jäkla huvudverk
och en bakfylla. *host* Skulle inte ut igår, var väldigt bestämd.
Men frugan övertalad mig, eller snarare TVINGA ut mig eftersom
att jag inte varit ut på en månad. Tror ni inte jag dricker lite för mkt då?
vi shottade hela kvällen och drack drinkar på krogen. Så nu ligger
jag här och tycker synd om mig själv eftersom att jag ska ha
halloween fest här ikväll!!!!!!!!kommer aldrig orka få ner ett glas
med alkohol så för att vakna till liv har jag förberätt mig här
med en kanna vatten och får bita mig i läppen och köra gärnet
ikväll med.

Iallafall så tror jag halloween festen blir sjukt nice.
vi ska sjunga singstar ,spela spel och supa i massor.
men innan dess så ska jag fixa och dona i lägenheten
och pynta ut de med lite läskigheter. och sen ska jag
göra bålen, duscha och fixa mig så jag har lite att göra
idag.

bilder från igår:



















Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Vad kul :)

är du fortfarande intresserad av klännigen? (:



2009-10-31 @ 19:44:56
URL: http://fsvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0