godmorgon:)

Vaknade inte för så läänge sen,
ligger just nu i soffan och kollar på the City
och käkar frulle. Är det någon mer som följer the City?:)
ÄLSKR THE CITY, och THE HILLS!!! skulle kunna kolla på de
hela dagarna. ärnhelt död idag och jag vet inte riktigt varför'?
har varit så här seg hela helgen.
Igår umgick jag med matte,marcus och frugan.
Vi skulle ju igentligen till stockholm igår men de blev inget av med de
så vi åkte till godisbron och köppte på oss en massa godis sedan
åktye vi till donken för lite käk och till sist drog vi hit till lägenheten
och spelade först lite kort, och fy fan va vi garrvade i går.
Vi skrattade åt verkligen ingenting, haha.
senare mot kvällen kom fredrik hem med sina grabbar och då blev de poker
men inte för mig... förstår mig inte på poker.

idag väntar jag besöka, jag väntar på sara,sofia och marika.
De ska komma hit för att vi ska börjar "tillverka" våra
trevåningskakfat till vårat UF. Och sedan göra klart våran
affärsidé. Men de är inte föresen vid 4 så tills dess ska jag
kolla på the cityyyyyyyyyy!!!!!!!

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0