hejsan

Är hemma nu från ullared. Kom hem igår kväll, och var helt slut i kroppen.
Människor är ju helt galna där kan jag lova er. första kvällen i ullared så
började vi med att äta och sedan mötte jag upp fia på kampingen eftersom att
hon var där på samma ställe,samma dag av ren slump. Så jag fick trevligt sälskap
iallafall:) Vi drack cider och spelade kort. Men var tvungen att gå och lägga mig
tidigt eftersom att jag skulle upp 5 på morgonen dagen efter för då var de dags för
shopping. Som TUR va så var vi först av alla i kön. för sen blev kön bara längre och längre.
De var rätt lungt i butiken tills klockan blev kring 11 på dan, då blev de smockat av människor.
Man kom verkligen inte fram någonstans och människor var som galna.

Men idag iallafall så har jag umgåts med iman och gabbi och kollat på när iman satt
i gabbis hårförlängning, de blev skit nice;)
och nu sitter jag här och kollar på MTV och funderar på om jag ska sätta på min min nya
ansiktsmask och ta en kopp te.

bilder fårn ullaredsdagarna kommer senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0