Jag är kär i en annan...

Ja, ni läste rätt. tuvärr så är de så men vet ej hur jag ska
förklara de här till denna person..livet kan verkligen vara krångligt
iblad , men kan inte hjälpa de jag känner i mitt hjärta,
och denna person jag är kär i vet inget än..Men hoppas
på att du läser min blogg och känner dig träffad av mina ord.
för jag vet verkligen inte om jag skulle kunna klara av att
säga de jag känner för dig öga för öga. Visst ni får tycka att
jag är töntig men jag är verkligen KÄR, jag verkligen älskar den
här personen. Varje gång jag ser denna person så vill jag bara
spola tillbaka en stor tid av mitt liv som jag slösat bort, lixom
den tiden jag inte är med dig.....skulle jag kunna spola tillbaka
denna tid så skulle jag verkligen göra de, jag lovar..
Vet inte alls vad du känner för mig, därför är jag kanske feg.
Seriöst så viker min knän sig när jag ser dig, mitt hjärta börjar
slå i 180, jag blir tomat röd i ansiktet, min röst börjar stamma,
är inte de tillräckligt med bevis på att jag känner något för denna person?
Jag skulle kunna ge hela världen till dig om jag kunde, men de enda jag
har att erbjuda är mitt hjärta...Mitt liv har inte kännts helt på väldigt länge
och jag vet att om jag fick dig så skulle mitt hjärta, min själ och min kropp
bli hel igen. Tror seriöst att ingen någonsin kan tänka sig hur RIKTIG kärlek är.
ni som tex är nygifta kan man se är "kära" men de är inte ens en procent av
hur de här är. Och döm mig inte nu för att jag redan har en pojkvän, för
ni kan verkligen inte fatta den här situationen... hoppas DU förstår mitt hjärta
hanna , jag älskar dig och har redan fixat en förlovningsring och hoppas på ett "ja".
haha, du ville ha ett lite kännslosamt brev så att så här fick de bli, nöjd nu;)
pösssss på er, haha. love yaaaaaaah

Kommentarer
Postat av: lisa

gaaah vad jag hatar dig! vart fan... nej fyfan du skrämde fettet av mig - och tro mig det finns en heldel!

2009-10-04 @ 01:28:33
URL: http://karlssonelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0