ojsan hoppsan

Har varit lite dålig med uppdatering ser jag..
Jag har iallafall inte gjort något speciellt denna helg.
Fredags, hemma på arnö med hanna,iman,marcus,matte och gurra.
kollade lite på idol sen skulle matte och gurra ut så då var mackan
fyllechaffis. och jag och hanna hängde på som vanligt, sedan
hämtade vi upp fia och drog på mc donalds. så fredagen
såg ut så. Lördagen såg nästan lika dan ut. kollade på film med
de gammla vanliga människorna och mamma då. fetade oss med chips.
och nu är det söndag, usch skola imorgon. MÅSTE sätta igång med mitt
arbete som ska vara inlämnat imorgon.
Börjar bli sjuk oxå. kuuuuuuuuul...
nej nu ska jag få i mig lite frulle. pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0