In England.

Är egentligen ledig imorgon från praktiken,tror de var någon påsk dag där
som dom tyckte att vi kunde få ledigt.. MEN jag känner så här att jag har varit
sjuk i 2 dagar så jag och Amanda har bestämt oss för att gå dit imorgon endå
och jobba.  Vi kommer ju endå inte göra något vettigt under dagen så vi kan lika
gärna jobba.. Och jag känner att de är lite halft mitt fel oxå varför jag blev sjuk,
tog ju bara med mig en tunn skinn jacka hit såå...så vafasen visst
ska vi jobba imorgon allt! Gabriella och Maria ska ju jobba imorgon så då kan
ju jag och amanda lika gärna oxå göra de. I

Idag ska vi inte göra så mycket..Fast jag skulle ju i och för sig vilja sätta mig
i en park och bara slappa eller gå ut och springa, bara för att få göra någonting
än att bara ligga i sängen och kolla på film typ. För de regnar iallafall inte för tillfället..
Fast kom på att jag är ju förkyld så de kanske inte är så bra att jag är ute och
springer då. Men till parken ska vi allafall till och sätta oss och ta en sallad, mysigt:)
12 dagar kvar till man åker tillbaka till Sverigen, ääääälskade sverige.

Saknar mitt liv i sverige, men vardag, mitt hem, svensk mat ( speciellt fredriks mat, höhö ) ,
De här kommer låta som om de inte kom från mig men jag saknar nästan skolan..
jag saknar verkligen allt i sverige. 

Längtar till lördag för då ska vi tjejer åka till London och kolla på Big ben, parker, museum
osv.. måste även hitta min studentklänning som jag vill ha så jag har de gjort...

Nej nu yänkte jag ta mig en liten dusch innan vi tänkt gå ut. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0