In England.

Skulle ha åkt hem imorgon men eftersom att gud hatar
mig så otroligt mycket så är alla jävla flyg inställda pågrund av
den där jävla vulkanen i island!!!!!!! Sen så gåre inga båtar försen
på söndag....Asså de här är inte sant. lixom VAAAARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖR???????
Jag hatar de här, jag har haft hemlängtan hur länge som helst nu och de
är ju så jävla typiskt att detta händer dagen innan? AASSSSÅÅÅ ÄR SÅ JÄVLA
FÖRBANNAD JUST NU , kan knappt tänka klart jag går i 180 just nu!!!!!!
va fan äre ingen som kan ta hem mig på något jävla sätt eller?????
De här allt ifrån roligt just nu...För denna stund önskar jag att jag ej åkt hit
från första början, dock äre bara för att jag vill hem nu och ej får komma hem
annars hare ju varit kul, MEN JAG VILLL HEEEEEEEEEEEEM!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0