In England.

Den sjukaste och obehagligatse natten av dom alla!!!!
Vaknade mitt i natten av att jag fick ett slag i bröstet och de var något
innan för min morgonrock jag somnat i, jag skrek och skrek och skrek som
om jag höll på att bli mördad eller något. Jag fick panik och bara slet av mig morgon rocken
och kastade ner täcket och grät och grät och maria helt paniksalgen precis som jag
och f¨rågade mig vad som stod på, jag kunde knappt få ut några ord med lyckades
få ut att en fladdermus frög in i mitt bröst och att jag trodde fladdermusen var kvar
under täcket som jag kastat ner på golvet. Maria blev lika rädd som jag blev..
Medans jag grät så ville maria ta upp täcket och kolla om den var kvar men jag ville
verkligen inte de...Var rädd att fladdermusen skulle flyga upp igen om vi tog bort
täcket! Efter en kvart av panik och skrik och gråt så upptäkte jag att dett var bara
en dröm, jag hade alltså drömt att en fladdermus hade flugit in i mig..Och att jag vaknat
av mitt eget skrik.. Så himla sjukt. Det var så verkligt så jävla verkligt!! så verkligt
att jag skrek och grät och var helt panikslagen, så panikslagen att jag inte visste
vad jag gjorde eftersom jag lyckas göra illa mitt knä på något vis så jag har ganska så
ont just nu. Herregud..Stackars maria oxå som oxå verkligen trodde på de eftersom att jag
var så panikslagen av detta..

Så sen när vi skulle somna om så ville jag har lampan tänd för jag var så jävla rädd
att jag skulle drömma samma dröm igen.. Tog ett tag innan jag somnade om men när
jag väl lyckades somna om så drömmer jag att jag blev rånad och att rånaren kastade
stora glasskivor på mig så jag tappade hud och kroppsdelar och de bara sprutade blod..
Usch..Efter ytterligare en mardröm vaknade jag och fick rethosta i en halvtimme..
Uach är så himla trött!!!

Iallafall så har vi varit nere påstan idag och skrivit ut våra tåbiljetter till bryssel
eftersom att vi åker dit imorgon för att sedan från bryssel åka minibussar hem till
kära sverige, så jag kommer hem på onsdags morgon skulle jag tro :)
Min stora klump imagen kommer nog försvinna så fort jag ser skylten SVERIGE!!!
Ska bli så otroligt skönt :) är så glad att jag äntligen kommer komma hem igen.
Och nu ska jag till och packa en gång till.. :)
Ses snart hemma i sverige. puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0