In England.

Hejsan sverige..
Har som sagt blivit bättre vilket känns väldigt skönt kännde mig redan frisk igår:O
Så antar att det inte
var allvarligare än vad jag trodde när jag vaknade mitt i natten med andningssvårigehter.
Har tyvärr kvar min snuva och min irriterande hosta men de kan jag leva med, eftersom
att det inte stör mitt arbete för hoppningsvis. Känner mig bara så jäkla skyldig till att AMANDA
och fått hosta och så, så hoppas verkligen att hon blir av med den snart:( Idag är det fredag
villket betyder på att vi var lediga, fråga mig inte varför? tydligen så skulle vi inte
jobba under en långfredag? Skönt att skoluppgifterna iallafall är färdiga, så slipper man
bekymra sig om det! Nej nu ska jag och Amanda gå och lägga oss med tanke på att vi ska upp
typ 9 imorgon för en god englesk frukost:) hoppas ni har de bar alla där hemma i sverige.
saknar faktiskt sverige lite granna, men de hör ju till...Men jag trivs ändå ganska bra här
i colchester..Jättre trevliga människor både på marks and spenser och i vardagen! Lite tråkigt
var de ändå att dom på marks and spenser hade helt glömt bort att vi skulle komma i år från
sverige så dom har typ inte kunnat förbereda oss med arbetsuppgifter och de har dom själva erkännt..
Så vi har mest fått plocka kläder och sortera i storleksårdning.. Men men vi kommer nog så småning om
få fler arbets uppgifter och kanske bättre lite längre fram:)

Haha något som jag verkligen har märkt här i colshester är att de använder mycket slangord..
vilket gör att jag inte fattar ett skit, haha... så de kan ta ett tag innan jag hajjar..haha..
Så ibland när jag och amanda har jobbat så kommer någon och frågar om någonting
och vi fattar nada.. och ber dom gå till någon annan, och så kan varan dom frågar om vara precis
bakom oss, pinsamt! Gud jag längtar verkligen hem lite till sverige..:( Fast de är nog bara de
deprimerande vädret som gör detta..Det regnar verkligen varje dag!!!!!! Men de kanske är bättre än
snön i sverige om man tänker efter...åhh vad jag saknar min fredrik:( jaja...
Känner att klockan är gaaaanska så mycket nu!!!! hur lyckasd man hålla sig vaken så länge?? :D

Måste bara komma ihåg att köpa vykort imorgon oxå, familjen måste ju få veta hur jag har de här:D
nej nu är jag trött. puss på er :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0