In England.

Hello sweden !

Då var det lördag idag då.. Och vad ska man hitta
på en sådan regnig dag som denna? hade viljat
sätta mig i parken och ta de lungt, som som sagt inget
som lockar nu när de bara öser ner regn.....
Så jag antar att de blir en dag på våra rum här framför
datorn eller tvn så nördiga man är. Är det någon som vet
vad den där kända parken i London heter?? de är många här
som har rekomenderat den.

dagar som denna längtar man faktiskt hem till sverige, när man lixom
ligger här och verkligen gör ingenting..Men som sagt att gå
ut lockar mig inte med tanke på de tråkiga vädret.. Fattar inte att Englands-
människorna inte blir deprimerade över att nästa aldrig få se en sol, att
ständigt gå omkring med ett paraply? ajaj nej nu ska jag städa rummet
lite.. ha de bra ! puuuuussssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0