In England / London

Efter en lång natts party i fredags så gick vi och la oss och
hann sova i 3 timmar för sedan var de morgon. Villket innebar
att vi skulle ta tåket in till London. Men vi klarade av att kliva upp!
När vi var framme i London försökte jag hitta en studentklänning..
men hittade ej någon så vi gav upp och delade på oss, jag och maria
drog till Madame Tussaous villket är ett museum med vaxdockor hur
stort som helst! var riktigt trevligt där, ångra inte att vi drog dit! Men de bästa
med museéumet var nog Spöktunneln, haha fy så jag och maria skrek!!
de var människor som skulle föreställa döda av något slag och de så verkligen
ut som de oxå sen kom dom fram och skrämde en och földe efter en, fy fan!
haha.

Efter några timmars kö och tittande tog vi taxin till Big ben där Gabbi
och Amanda väntade på oss. Så när vi kom fram dit så tog vi lite kort och drog
oss vidare till London eye, villekt är som ett parise ljul som man kan åka och få se
hela London, Så då ställde jag och Maria ytteligare i en låååååång kö men de var
de verkligen värt för de var en så otroligt fin utsikt, de måste ni se ni som
tänker åka till London någon gång! Efter de så gick vi till den kända mysiga parken
som är hur stor som helst. Så himla mysig sprang omkring as gulliga ekorrar i hela parken
som folk matade, dom var as tama..Dom klätrade upp på människor, coolt!
Efter parken så gick vi till ett slott där kungen och drottningen tydligen bodde i och kollade lite.
Dock utanför för man fick ju såklart inte gå i och kolla :)

Efter att ha kollat på 100 saker idag så var vi alla jätte hungriga och trötta så vi satte oss i
en resturang och åt lite mat och vilade bena! Sen blev klockan mycket och vi tog tåget
hem till lilla Colchester igen så vi kom hem kanske när klockan var kring 23, så de var
en lång dag men hur kul som helst:)

Föresten så var vädret otroligt bra!! över 20 grader vare :) vilket flyt man hade !



detta i bakrunden är london eye som jag och maria åkte, tog ca 30 min :)













detta är utsikten man fick av London eye :)





Big ben :)



FLER BILDER KOMMER IN SENARE.. har så jäkla många bilder att ladda upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0