In England.......fortfarande

Vid de här laget skulle jag varit hemma hos min kära familj
och umgåts med mina underbara vänner...Men får inte komma
hem på ett tag på grund av flygen...De värsta är att vi kan ta oss
hem med tåg. Om man tar tåget från London och sedan byter till bryssel
och sedan byten några gånger till och så skulle vi vara hemma i sverige
på söndag. Mina lärare påstår att tågen är fullbokade så att vi ej kan ta oss
hem med tåg, men de roliga är att dom inte alls är fullbokade..Så här sitter jag
som är helt uppe ivarv, kan inte lugna ner mig riktigt är så arg,ledesen,
deprimerad, och vill bara hem. Har aldrig haft en sån här hemlängtan i hela
mitt 19 åriga liv, Har grinat, skrikigt, svurit, bara viljat döda någon idag :/

Började med att vi snabbt packade våra väskor imorse och drog till flygplatsen
för att kolla säkert om de var inställt och sedan få mer information osv..
Får reda då på att de ej kommer gå några plan på ett tag. Åker hem igen sedan¨tar¨
vi taxin hem till vårat b&b och då krockar med en annan bil....Efter de så kommer
vi ej in på vårat b&b för att vi blivit utelåsta..så vi sitter där några timmar innan
vi lyckas komma in.. Asså nej jag vet inte vad jag ska skriva? jag är helt deprimerad
känns som att jag bara kommer komma ihåg de dåliga sakerna med england nu
eftersom att de slutar såhär.

Jag klarar verkligten inte av att vara kvar här, ni där hemma i sverige tjatar om att
vi ska göra de bästa av situationen och leva livet medans vi är här och ta vara
på denna tid..MEN vi har varit här i nästan en månad, jag längtar hem som fan,
kan inte tänk apå något annat än mitt hem. Jag brukar inte gråta så ofta men
har blivit värsta livspillen nu den här sista veckan för att jag längtar hem så otroligt
mycket. Sover heller inte så bra, tänker allt ifrån bra, allt är bara blä just nu..
JAG ORKAR INTE LÄNGRE MED DE HÄR..Min högsta , högsta önskan är verkligen att
få komma hem.... JAG VILL HEM :'( Varför är de ingen som kan få mig hem?????
Men vá hjälper de att jag klagar så mkt på de här? kommer endå inte komma hem..
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0