In England/sista kvällen

Har haft ett sånt trevligt avslut på denna dag/kväll.
Den tillbringades med Maria och max först i en fin bio salong
i colchester där vi såg på dear John där vi bölade under hela filmen.
En film ni måste se!!! Efter de käkade vi en hamburgare och därefter
vandrade vi bara omkring lite för en sista gång i colchester :)
Efter de så drog maria med gabriella och amanda till en bar och tog en öl
medans jag ville hem och packa och såklart följde max med till dörren för
att säga hejdå, och blev jätte förvånad för jag fick ett brev av honom.
Kan vara de sötaste jag fått i hela mitt liv om man tänker på vad de stod
i brevet:) Lite kortfattat men ska uppt idigt imorgon för då blir hemresan av!!!!:D

god natt på er sötnosar, ses i sverige ;)








Kommentarer
Postat av: maria

Gilla!

2010-04-24 @ 11:53:52
URL: http://www.mariaandreasson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0