SVERIGE !!!

Är som sagt hemma nu i Sverige efter en lååååååång resa.
Åkte tåg från London förbi Frankrike till Beligen och från Beligen
hämtade lite föräldrar upp oss med mini bussar där vi sedan åkte
förbi Holland och till Tyskland där vi övernattade över natten.
Efter de åkte vi färgan över till Dankmark och sedan över till Sverige.
Villken jävla tid de tog, kanske 17 timmar i en bil och sedan tåg resan på
2 timmar. Men är hemma och de känns hur skönt som helst :)

Dagen efter min hemgång hade jag,marcus,hanna en liten välkomms middag.
Så jävla kul att få se deras ansikten igen :) Vill inte åka bort på ett tag nu om
man säger så....

Vad jag kommer sakna i England är nog London, Liquid, soliga dagarna i parken
i Colchester och max som jag hann bli vän med :)

här kommer lite kort som sammanfattar min 4 veckors resa i England:

























Detta va lite av våra festligheter :)













många mysiga stunder i parken !





London eye



Madame tussauds













Big ben





London dagar !











Bio i Colchester - Dear John





ALL FET MAT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0