hejsan;)

Ny duschad och ren! Och nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, tro de eller ej!
Känner mig jäkligt trött idag faktiskt även fast jag bara gick i skolan till 1.
Föresten känner att de går ovanligt bra i skolan nu, duktigt av mig!
Iallafall så är det KappAhl som gäller imorgon, villket betyder att jag jobbar till
klockan6, efter det så ska jag och några till på seans. Så de kommer vara full rulle
imorgon. Finns väl inte så mycket mer att säga om detta!
JUSTEJA! min lillebror fyller år imorgon, 16 hela år Grattis till honom i förskott!
Nej nu ska jag nog lägga mig, sängen lockar stort!
puss och godnatt:)



saknar Jennifer en aning, längtar tills sommar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0