Jag blir tokig!

Ja mitt äckliga internet segar sig idag!!!
Är de något jag verkligen hatar så är det saker som hakar upp sig..
Och jag kommer inte in på mitt kära Café world!!!!!!!!!!!
Iallafall så så är det fredag imorgon, villket innebär sportlov!
otroligt skönt, har verkligen varit halv död den senaste veckan.
Och nästa lova vi har så är jag i England, nice!
Brukar alltid ha något arbete eller så som ska göras under lovet men
inte de här lovet! är klar med allt och har inget att göra, så jäkla skönt!
Ska försöka komma ut i helgen.. Har blivit en otroligt tråkig människa måste jag
erkänna, men oftast på helgerna har jag ingen ork kvar till annat eftersom att
jag har fullt upp på vardagarna plus praktiken då, den tar verkligen kol på en.
Får väl se vad som bjuds under helgen eller snarare lovet!
Nej nu tänkte jag ta och göra en avokado smörgås och mumsa på för sen
är de läggdags som gäller. ni får ha de så bra. puss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0