England

Hade möte idag i skolan om min utlandspraktik och fick nu reda
på när och vart i england jag får åka och även med vem! Det blir
colchester i 3 veckor den 24 mars med Gabriella och Maria, dock lite trist att jag ska
få praktisera själv i en butik medans dom två har varandra,
men men sånt får man ta. Jag ska iallafall praktisera på världens största
butikskedja vilket är mark end spendser. Känner mig väldigt taggad
förutom att jag suger då menare jag verkligen SUGER på engelska
kommer knappt kunna presenter migför personalen, men men..
Har ju jobbat så hårt de här året för att få denna möjlighet så jag tycker jag
verkligen förtjänar denna chans till utlandspraktik.
Som sagt en så jävla bra merit sen när jag ska söka jobb
så det är ett stort plus! Det kommer ju inte bara vara jobb de där 3 veckorna
utan på helgerna är man ju ledig vilket betyder fest fest fest fest fest med tjejerna!
Och så klart en massa shopping. Tycker att ni som går på Handelsprogrammet
verkligen ska ha detta som ett mål inför 3an för är ni bara utåtriktad och visar
lärarna att ni kan ta ansvar, vill lära er och har en bra närvaro på lektionerna
så har ni goda chanser att få möjligeten att praktisera i england i 3 veckor och
skolan betalar resa, boende och mat de ända man står själv för är fickpengar.
Det är dock få platser till england tror vi är 5 i klassen som fick åka den här terminen.
Men har man tur som jag får man chansen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0