weeeiii

mitt brevband funkar!!! eller jag snarare toves men endå.
Tog ju sönder mitt brevband på något konstigt jävla sätt så nu har jag fått låna
toves eftersom att hon inte använder de så de var ju riktigt snällt:)

Iallafall så var det en vanlig skoldag idag förutom att jag hade ett möte med en special lärare
där jag nu har fått intyg på att jag har ett kraftigare slag av dyselexi.
Så i samma veva har jag bokat tid för nationella engelska som jag då ska ha imorgon kl 10.
Surt eftersom att jag börjar halv 1 imorgon egentligen men lika bra att få de överstökat.
´Tänkte ta och blunda i sängen nu ett litet tag och vila upp min kropp.
För sen ska jag upp och plugga igen, skit kul!!!!!

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0