3 dagar kvar

Snart åker jag, vilket betyder att jag har en hel del att göra.
Så imorgon ska jag och mamma iväg och växla lite pengar sedan
fixa lite saker på banken. Sen så har jag varit så duktig idag så jag
har skrivit en lååååång lapp på vad jag ska ha med mig så jag inte glömmer
något. Kommer så klart ha med mig datorn så ni blir inte helt av med mig!
Lite pirrigt är de ju, eftersom att jag ska jobba i ett främmande land och jag
suger bokstavligen på engelska, de är väl de som är de stora problemet
så första veckan kommer vara tuff men har jag tur så släpper väl de
och jag börjar komma igång med min engelska. Så kortfattat så kommer
jag jobba på vardagarna och festa på helgerna. Jag och tjejerna ska även åka
på en liten tripp till London där vi kommer shoppa som satan! Ja man hinner nog
med en hel del i Englan på nästan 4 veckor. Så när jag kommer hem igen är de inte
långt kvar till studenten (:

Iallafall så sitter jag och väntar på att Hanna ska röra sin röv ner till mig
eftersom att de här är sista dagen vi kommer ses innan jag drar iväg på
min resa. Och vad vi ska hitta på har jag ingen aning men de blir väl att dricka
te/kaffe, röka och snacka en massa skit! Och kom nu på att jag har två
läxor till imorgon oxå..

nej nu kom hanna. hörs :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0