4 dagar kvar..

gårdagen dög, kunde varit bättre men kan inte göra något åt det nu.
Iallafall så åker jag om 4 dagar och kommer som sagt vara borta grymt länge
så de är ju synd att människor inte har tid/orkar umgås med mig så här innan jag
åker. Nu närj ag tänker efter så här så kommer de bli så jävla skönt att slippa
alla äckliga människor här i Nyköping, få tänka på något annat än skit.
SÅÅÅÅÅÅÅÅ idag ska jag inte göra ett piss, ska väl ligga på mitt rum och
kolla på tv hela kvällen för mig själv antar jag att de blir, så är det med de.



bild från igår..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du verkar rätt negativ mot andra personer ?

2010-03-22 @ 11:23:17
Postat av: Anonym

ja de är ju sådana som du som kommenterar som du gör som hon har anledning att vara negativ mot andra ;)

2010-03-22 @ 20:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0