In England.

Hejsan hejsan..
Ligger här i sängen och är fortfarande sjuk................
JAG VILL BLI FRIKS! Har inte sovit så mycket inatt för jag
har haft värsta jobbit med min andning, as jobbigt. Och hade feber
igår oxå så jag beslutade att stanna hemma idag från praktiken så jag
kan vila upp mig så jag är frisk tills nästa vecka så de inte blir så att jag
blir ännu mer sjuk för de vore v'l endå tragiskt!?! Har verkligen vilat hela dagen idag
vaknade typ halv 5 på eftermiddagen. har inte så mycket mer att berätta eftersom att
jag inte gjort ett piss idag............
pööössssss

Kommentarer
Postat av: Amanda Wiberg

SVAR: Hej. Klänningen finns fortfarande kvar. Den är benvit men passar som sutdentklänning enligt mig (det ska jag ha den som). Om du är intresserad så måste du maila mig på [email protected]. :)

2010-03-31 @ 21:51:10
URL: http://blondmee.blogg.se/
Postat av: Anonym

FYNDA FYNDA!!



HTTP://SHOPPINGZENTER.BLOGG.SE/

2010-04-01 @ 15:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0