In England.

Hello!

Jag är så jävla hängig idag..
Har blivit sjuk så otur som jag har, nu när jag är i England och allt!
Har blivit grymt jävla förkyld och känner mig febrig, min hals bränner,
min snuva vill inte ge sig och mitt bröst gör as ont.. Beror säkert på de här
jävla äckel regn vädret..
Men tror att vi skulle få vara lediga fredag eftersom att de¨är
lång fredag! Men usch de är as jobbit att jobba
när man är sjuk, men känner mig så illa tvungen så.. Måste bara tillägga att jag har ätit
på Mc donalds varje dag sen vi kom hit vilket är 6 dagar och någon dag har jag ätit
där 2 gånger. hahahahahahaha, sen typ vräkt i mig pizza..Fettsooo..
Ska iallafall gå och lägga mig snart efter jag duschat för jag är helt död efter denna
arbetsdag, fy fan s¨jobbigt de är på marks and spenser men de är inget att göra åt!

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA, idag när jag och Amanda satt på Mc donalds
så kom en as äcklig uteliggare och satte sig bevid oss och börja låta as konstigt, sen så
började han ta andras mat och skit och typ satt och väntade på att vi skulle gå så att
han kunde ta våran mat, fy fan han var verkligen as äcklig, sen gick jag in på toan
och spydde så var denna saga slut för dagen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0