inte på humör för fem öre.

Idag var de fredag då, villket betyder att jag ska fira min fina vän Mathias som
fyllt 19 år. Ska jag vara helt ärlig så är jag inte på humör alls. Om jag själv
fick välja så skulle jag hellre bara sova och hoppas att aldrig vakna upp, men
ska iallafall först hem till matte då och försöka ha hur trevligt som helst och
sedan ska vi röra våra kroppar mot stan där vi ska ut på volym. Första gången
på krogen som singel, kommer kännas konstigt de...ska även möta upp lite människor
där. Jag vill verkligen vara på humör, jag vill verkligen vara glad men de känns som
att jag bara ljuger för mig själv genom att lodsas. Men ska göra allt för att matte ska få
kvällen lyckad och perfekt så som min 18 års dag blev.
Ja dagarna rinner verkligen ut isanden.. Snart är de min tur att fylla år villket jag faktiskt
inte längtar efter. Jag vet inte men jag ser verkligen inte fram emot den dagen, gjorde de
förut. Men de känns bara som att ju fler dagar som går så blir allt bara värre.. Haft en period
där jag varit riktigt nöjd med mig själv och mitt liv men allt går verkligen bara fel nu..
Sitter i allafall i skolan just nu och ORKAR inte ta tag i något länge så jag sitter hellre här
och bara gör ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0