.

Allt, verkligen allt omkring mig känns konstigt.
Det är som att jag har födits upp på nytt igen.
Men de konstiga känns både rätt och fel.
De här är mina sista dagar som 18 åring och inget
ska längre få stoppa mitt humör eller mina kännslor
till något. I mitt huvud känner jag inget och i mitt hjärta
massor. Men vem fan brukar följa sitt hjärta? Inte jag, iallafall
inte nu. Jag vill flytta, jag vill inte bo här längre jag vill bort,
långt ifrån nyköping. Då passar ju min englands resa fint nu i mars.
Ska bli så jäkla skönt att komma bort i en månad utan någon
alls kontakt med nyköping.  Ska fan passa på att äta mycket fet mat
då i england för jag behöver verkligen frossa i mig mat nu. Har nästan
gått ner 4 kilo på en vecka lite mer. Så de blir pizza, pizza,pizza,pizza
i stora lass. Skit i mitt skit snack för idag fyller mina bästa bästa bästa
Mathias 19 år:) så idag blir de hem till honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0